Gröna inspirationsdagar

Gröna inspirationsdagar 2017 kommer att gå av stapeln 23-24 september, på Medborgarhuset i Eslöv. Redan nu börjar vi kontakta intressanta föredragshållare inför höstens arrangemang. Finns det någon du skulle vilja lyssna på eller kanske debattera med? Hör gärna av dig med idéer om programmet till Emma på emma.fager.malmstrom@mp.se

Här kan du läsa mer om Miljöpartiet Skånes gröna inspirationsdagar 2016! Helgen 10-11 september samlades 120 miljöpartister från Skåne och närliggande distrikt för att mötas, samtala och lyssna på ett 20-tal debatter och seminarier. Efter hand laddas powerpointpresentationer från föredragshållarna upp, och filmer från seminarierna.
FILMER
Missade du något seminarium eller vill du helt enkelt se det igen? Via vår youtubekanal kan du titta på filmer från gröna inspirationsdagar 2016.  Sidan uppdateras så snart vi har filmer klara!
POWERPOINT
Längst ner på den här sidan kan du som är inloggad ladda ner powerpointpresentationer och bildspel från föredragshållarna.
BILDER
Se bilder från dagarnas mingel, seminarier och samtal via vår facebooksida som du hittar här.

15 sep. 2016 05:59
15 sep. 2016 05:53